App-promotie: zet je medewerkers in!

Zodra je voor je zwembad je eigen mobiele app hebt is het natuurlijk zaak dat het bestaan hiervan wordt verspreid. Een app zonder gebruikers is simpelweg zonde. De medewerkers van je zwembad kunnen in dit proces een grote rol spelen. Hij of zij kunnen een grote rol spelen in het aantal downloads van de applicatie.

Interne communicatie

Nog voor de app beschikbaar is voor je bezoekers is het belangrijk dat je personeel op de hoogte is van de functies. Wat kan een bezoeker hier allemaal mee, welke voordelen zitten eraan en hoe werkt het. Door collega’s hiervan op de hoogte te stellen wordt de juiste informatie over de app verspreid. Ook vragen kunnen vervolgens juist worden beantwoord.

Mond-tot-mond reclame

Zo kan ook de receptioniste van je zwembad bezoekers meer uitleg geven over de applicatie en zelfs een kort verkooppraatje houden. Mocht de bezoeker de app al hebben gedownload maar toch nog met vragen zitten kan hij of zij ook hiervoor bij de receptioniste terecht.

Promotiemateriaal

Naast het ontwikkelen van een app kunnen wij ook een pakket met promotiematerialen leveren. Een stapel flyers kunnen bij de receptie worden neergelegd, waar de receptioniste op kan attenderen. Daarbij kunnen posters op locatie worden opgehangen en banners worden neergezet voor meer aandacht voor de nieuwe digitale toepassing voor de organisatie.