Houd bezoekers en leden op de hoogte!

De zwembaden zijn inmiddels alweer een tijdje open en we zien dat steeds meer lessen worden opgepakt. Hoe pakken jullie dit aan, ook met tijdsloten via een webshop zoals veel andere zwembaden? Hopelijk verloopt dit en verdere communicatie allemaal soepel.

Toch kan er vaak veel vereenvoudigd worden door handige systemen waarbij alles in één keer ingevoerd en gedeeld kan worden, zoals de Zwem App!

Houd bezoekers en leden op de hoogte
Communicatie is in deze tijd belangrijker dan ooit, daar zijn we wel achter gekomen. Nieuwe regels, protocollen, lessen, tijdsloten, maatregelen alles moet gedeeld worden. Bezoekers willen namelijk duidelijk weten waar zij aan toe zijn en wat zij wel/ niet mogen of kunnen doen. Ook voor jullie fijn zodat vaak herhalende vragen voorkomen worden. Een eigen app is hiervoor wellicht de oplossing!

Snel en direct informatie delen
Een last-minute wijziging voor een activiteit, het inzien van foto’s of het delen van nieuws van jouw zwembad en zwemschool, dit kan allemaal eenvoudig worden gecommuniceerd met een app van Zwem Apps. Andersom kunnen bezoekers communiceren naar jouw zwembad. Dit kan door bijvoorbeeld snel via de app inschrijfformulieren in te vullen, lessen te reserveren of contactaanvragen in te dienen.

Direct lessen reserveren via de app!
De kans is groot dat je op dit moment werkt met tijdsloten via een online webshop / reserveringssysteem. Wist je dat je deze ook eenvoudig in de Zwem App kan plaatsen? Hierdoor hebben zowel leden als bezoekers alle informatie altijd bij de hand en kunnen ze ook direct lessen reserveren.

Wanneer de app eenmaal is gedownload kan je gebruikers eenvoudig bereiken. Je houdt ze op de hoogte van het laatste nieuws en kunt direct eventuele wijzigingen doorgeven. Alle communicatie verloopt via één kanaal; van protocollen tot weekroosters en van een contactformulier tot het reserveren van lessen!

Informeren en communiceren via een eigen Zwem App! Probeer nu gratis!