Je hebt een eigen mobiele applicatie voor je zwembad, en nu? Nu is het de bedoeling dat de doelgroep en je medewerkers op de hoogte worden gesteld van het bestaan hiervan. In dit artikel leggen wij je uit hoe je dit het beste aan kunt pakken. 1. Mond-tot-mond reclame De allereerste gebruikers van jouw app […]
https://zwemapps.nl/wp-content/uploads/2018/02/5-tips-om-je-app-te-promoten.jpg278835Marketing Concappshttp://nlzwem-pancosari.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo.pngMarketing Concapps2018-02-27 23:27:492018-09-27 16:05:295 manieren om je app te promoten
Het is weer januari! Dat betekent veel mensen met goede en vaak ook sportieve voornemens! Misschien heeft jouw zwembad ook wel weer behoorlijk wat mensen die sinds januari baantjes zwemmen of aquajoggen. Lees in deze App Tipper hoe je, mede door je app, van deze ‘nieuwkomers’ enthousiaste zwemklanten kan maken! Wat? Daag je klanten uit […]
https://zwemapps.nl/wp-content/uploads/2018/01/zwem-tip-de-januari-actie-zwem-apps.jpg278835Marketing Concappshttp://nlzwem-pancosari.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo.pngMarketing Concapps2018-01-19 23:27:002018-09-27 16:15:22Zwem Apps Tipper: De januari actie!
Misschien heb je de afgelopen tijd wel iets gehoord over de nieuwe privacywet die in mei in werking treedt. Via deze mail willen we je informeren wat deze wet precies inhoudt en wat de voordelen zijn van een beveiligde website. Nieuwe privacywet Momenteel wordt de bescherming van persoonsgegevens door ieder land zelf gereguleerd. In mei […]
Met je website maak je jouw zwembad online zichtbaar en kun je nieuwe bezoekers bereiken. En als ze je site bezoeken, wil je er ook voor zorgen dat ze snel de juiste informatie vinden en overgaan tot actie. Het gebruik van duidelijke call to action buttons helpt je hierbij en zet bezoekers van je website […]
https://zwemapps.nl/wp-content/uploads/2017/12/4-tips-voor-het-gebruik-van-call-2-actions-voor-zwem-apps-websites.jpg278835Marketing Concappshttp://nlzwem-pancosari.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo.pngMarketing Concapps2017-12-03 23:23:412018-09-27 16:01:334 tips voor een goede call to action
Een pushbericht is een kort bericht dat direct op het scherm van een telefoon wordt getoond. De gebruiker krijgt het bericht direct te zien en hoeft de app niet eens te openen. Het is dan ook een erg waardevolle functie van je app; je zorgt ervoor dat je bericht niemand kan ontgaan. Let op; bij […]
5 manieren om je app te promoten
Je hebt een eigen mobiele applicatie voor je zwembad, en nu? Nu is het de bedoeling dat de doelgroep en je medewerkers op de hoogte worden gesteld van het bestaan hiervan. In dit artikel leggen wij je uit hoe je dit het beste aan kunt pakken. 1. Mond-tot-mond reclame De allereerste gebruikers van jouw app […]
Zwem Apps Tipper: De januari actie!
Het is weer januari! Dat betekent veel mensen met goede en vaak ook sportieve voornemens! Misschien heeft jouw zwembad ook wel weer behoorlijk wat mensen die sinds januari baantjes zwemmen of aquajoggen. Lees in deze App Tipper hoe je, mede door je app, van deze ‘nieuwkomers’ enthousiaste zwemklanten kan maken! Wat? Daag je klanten uit […]
Is jouw website veilig?
Misschien heb je de afgelopen tijd wel iets gehoord over de nieuwe privacywet die in mei in werking treedt. Via deze mail willen we je informeren wat deze wet precies inhoudt en wat de voordelen zijn van een beveiligde website. Nieuwe privacywet Momenteel wordt de bescherming van persoonsgegevens door ieder land zelf gereguleerd. In mei […]
4 tips voor een goede call to action
Met je website maak je jouw zwembad online zichtbaar en kun je nieuwe bezoekers bereiken. En als ze je site bezoeken, wil je er ook voor zorgen dat ze snel de juiste informatie vinden en overgaan tot actie. Het gebruik van duidelijke call to action buttons helpt je hierbij en zet bezoekers van je website […]
De kracht van pushberichten
Een pushbericht is een kort bericht dat direct op het scherm van een telefoon wordt getoond. De gebruiker krijgt het bericht direct te zien en hoeft de app niet eens te openen. Het is dan ook een erg waardevolle functie van je app; je zorgt ervoor dat je bericht niemand kan ontgaan. Let op; bij […]