Uitgelicht. Sportcomplex De Hoge Devel
In ons item ‘Uitgelicht.’ lichten wij, zoals de titel het al aangeeft, ervaringen van onze klanten uit. In deze editie staan de app én website van Sportcomplex De Hoge Devel centraal. Directeur Frank Holterhuës van Sportcomplex de Hoge Devel uit Zwijndrecht houdt zich graag bezig met de digitale wereld. Toen hij online een reclame voorbij zag komen van Zwem Apps vroeg hij dan ook meteen meer informatie aan. Uiteindelijk heeft het sportcomplex niet alleen een app aangeschaft, maar ook een nieuwe website én maken zij gebruik van online marketing. Danielle Jansen, hoofd administratie, vertelt over de toegevoegde waarde van deze drie diensten.
Alle informatie in één keer delen
Voordat het sportcomplex een app had verliep de communicatie via verschillende kanalen. Zo werd er zowel via de website en Facebook als schriftelijk met de leden en ouders gecommuniceerd. Het grootste obstakel was toch wel dat we toenmalige website verouderd was. “De site was niet goed op de telefoon te bekijken, terwijl veel mensen onze website via de telefoon bezoeken.” Daarnaast is ook het gebruikersgemak voor de beheerders van de website flink verbeterd. “Het was belangrijk dat we een website kregen die door iedereen is aan te passen, zonder rare codes. Het CMS vinden we dan ook héél fijn. Zo kan je de informatie in één
keer op zowel de app, website als sociale media delen. Ideaal dat je dit niet drie keer hoeft te doen.”
Het is super fijn dat er snel actie wordt ondernomen en je ook direct resultaat ziet!
Benieuwd naar het hele Uitgelicht. artikel? Lees het hier