Zonder toestemming mag dit niet. Zonder toestemming mag je van niemand foto’s gebruiken of publiceren. Sinds de nieuwe privacy wet is ingegaan is er veel veranderd. Alles is een stuk strenger geworden. Dit om de privacy van mensen te verhogen en te verbeteren. Deze wet geldt in heel Europa. Vraag schriftelijk toestemming Voor bedrijven kan […]
Op woensdag 13 maart vond het lanceerevent plaats van Zwem Apps 2.0. In één ochtend namen wij meer dan 50 ondernemers mee in alle nieuwe ontwikkelingen, mogelijkheden en functionaliteiten van Zwem App 2.0. Was je er niet bij, of wil je de informatie nog eens teruglezen? Wij hebben een korte samenvatting gemaakt van de informatie […]
Mee gaan met de nieuwe digitale mogelijkheden, je woning aanpassen en sociaal actief blijven zijn punten die ervoor zorgen dat je langer thuis kunt blijven wonen. Maar ook blijven bewegen is daarbij een heel belangrijk punt. Dit bleek uit onderzoek van Kenniscentrum Sport en Vilas dat in opdracht van FNO is uitgevoerd. Bewegen helpt namelijk […]
Een nieuw jaar betekent nieuwe ideeën voor het inrichten van de sociale media van jouw zwemschool of zwembad. Nog geen nieuwe ideeën op het gebied van sociale media? Wij helpen je graag een handje met het in kaart brengen van de nieuwste trends en ontwikkelingen op dit gebied. Stories Voorafgaande jaren werden er berichten door […]
https://zwemapps.nl/wp-content/uploads/2019/01/social-3064515_1280.jpg8531280Marketing Concappshttp://nlzwem-pancosari.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo.pngMarketing Concapps2019-01-23 17:25:432019-01-23 17:25:444 Social Media trends voor de zwembranche
Naast de vele positieve reviews die jouw zwemschool of zwembad ontvangt zullen er helaas ook mindere tussen zitten. Op sociale media vallen negatieve reacties heel erg op, wat zowel potentiële, als bestaande klanten kan beïnvloeden. In dit artikel zullen we je per mogelijk scenario adviseren hoe je deze negatieve reviews het best kunt verwerken. De […]
https://zwemapps.nl/wp-content/uploads/2019/01/criticism-3083100_1280.jpg8011280Marketing Concappshttp://nlzwem-pancosari.savviihq.com/wp-content/uploads/2018/03/header_logo.pngMarketing Concapps2019-01-23 11:07:482019-01-23 11:07:50Hoe ga je om met negatieve reviews?
Beeldmateriaal van medewerkers gebruiken, mag dat?
Zonder toestemming mag dit niet. Zonder toestemming mag je van niemand foto’s gebruiken of publiceren. Sinds de nieuwe privacy wet is ingegaan is er veel veranderd. Alles is een stuk strenger geworden. Dit om de privacy van mensen te verhogen en te verbeteren. Deze wet geldt in heel Europa. Vraag schriftelijk toestemming Voor bedrijven kan […]
Geslaagde lancering: Zwem Apps 2.0
Op woensdag 13 maart vond het lanceerevent plaats van Zwem Apps 2.0. In één ochtend namen wij meer dan 50 ondernemers mee in alle nieuwe ontwikkelingen, mogelijkheden en functionaliteiten van Zwem App 2.0. Was je er niet bij, of wil je de informatie nog eens teruglezen? Wij hebben een korte samenvatting gemaakt van de informatie […]
Langer thuis kunnen wonen? Zwemmen helpt ouderen daarbij!
Mee gaan met de nieuwe digitale mogelijkheden, je woning aanpassen en sociaal actief blijven zijn punten die ervoor zorgen dat je langer thuis kunt blijven wonen. Maar ook blijven bewegen is daarbij een heel belangrijk punt. Dit bleek uit onderzoek van Kenniscentrum Sport en Vilas dat in opdracht van FNO is uitgevoerd. Bewegen helpt namelijk […]
4 Social Media trends voor de zwembranche
Een nieuw jaar betekent nieuwe ideeën voor het inrichten van de sociale media van jouw zwemschool of zwembad. Nog geen nieuwe ideeën op het gebied van sociale media? Wij helpen je graag een handje met het in kaart brengen van de nieuwste trends en ontwikkelingen op dit gebied. Stories Voorafgaande jaren werden er berichten door […]
Hoe ga je om met negatieve reviews?
Naast de vele positieve reviews die jouw zwemschool of zwembad ontvangt zullen er helaas ook mindere tussen zitten. Op sociale media vallen negatieve reacties heel erg op, wat zowel potentiële, als bestaande klanten kan beïnvloeden. In dit artikel zullen we je per mogelijk scenario adviseren hoe je deze negatieve reviews het best kunt verwerken. De […]